A világlátás nagy nevelőiskola; nemesíti a szellemet, tágítja az értelmet és kiirtja az előítéleteket.


2012. október 14., vasárnap

Velem mindig történik valami :-D

A mai nap is 10-kor kezdtünk neki a mérésnek, vagyis az oldatok elkészítésének, leszűrésének és mérni igazából fél 5-kor kezdtünk el. Nagy szívás a HPLC-ben, hogy minden oldatot le kell szűrni,hogy tuti ne legyen benne szennyeződés. A másik, hogy iszonyatosan precíznek kell lenni, egy mini cseppnyivel sem lehet több. De már injektáltam mintát a gépbe. :-D Itt minden ujjunkat használni kell és még gyakorolnom kell, hogy minél gyorsabban menjen. Én leléptem este 8-kor, de a munkatársam szerintem reggelig ott lesz. Elvégre ez az ő kísérlete, de valószínűleg hasonló jövő vár rám is, ha majd mintákat elemzek. Nagyon élveztem a mai napot, bár a végén már eldobáltam volna a pipettahegyeket pipettástul. Ráadásul ma húsmentes napot tartok, amit ragadozó húsevő énem elég nehezen visel. Iszonyatosan elfáradtam, de szinte folyamatosan koncentráltam. De majd belejövök. A lényeg, hogy napom megkoronázása képpen beszorultam a fürdőbe. Dörömböltem egy darabig, de a lakótársaim nem hallották, mert tvztek bazi hangosan. Aztán valahogy kiszenvedtem magam onnan. :-D Múltkor meg a bejárati ajtót zártam be úgy, hogy ki sem lehetett nyitni egy ideig. Valami nincs rendben ezzel a zárral, mert néha 10 perc mire beküzdöm magam.