A világlátás nagy nevelőiskola; nemesíti a szellemet, tágítja az értelmet és kiirtja az előítéleteket.


2012. október 2., kedd

Italárak

Többen kérték, hogy írhatnék a piák áráról.
Eddig nem igazán voltam sok helyen, igazából egyszer fizettem csak én, a többi alkalommal meghívtak.
A kocsmák főleg a diákokra vannak kiélezve, a legnépszerűbb helyen 1 euró egy pohár sör. A kicsit elitebb kocsmákban olyan 2,5-3 euró, de vannak napok, amikor féláron van.
A feles 1 euró akciósan és van olyan hely, ahol 8 felest adnak 5 euróért.
Itt főleg sört isznak. Két márka van, az egyik a Sagres, a másik a Superbock. Mindkettő alkoholtartalma 6 százalék körül van.
A tejeskávé egy egyetemi kávézóban 0,5 és 0,85 euró között van.
Múltkor egy eszpresszóért, egy tejeskávéért és egy ásványvízért 2,6 eurót fizettem.
A borok ( itt az olcsó is jó minőségű) 5-6 euróért van a boltban. A jobbféle portói borokat 20 euróért láttam, de ezek már 10 éve érleltek. Szóval nem is értem miért nem boroznak itt.
Hétvégén megyek Portóba, majd megnézem, mennyi a különbség a két hely között.