A világlátás nagy nevelőiskola; nemesíti a szellemet, tágítja az értelmet és kiirtja az előítéleteket.


2012. október 12., péntek

Festa das Latas

Szerdán este kezdődött egy egyhetes buli a diákoknak, amit az elsősök köszöntése alkalmából rendeznek minden évben. Hagyományosan egy énekléssel indul (fado) és levonulnak a parkba, ahol pedig mindenféle koncert van. Tegnap a Scissor Sisters volt és 20 euró volt a jegy. Ma pedig a Pendulum lesz.
Én ki fogok maradni ebből, mert egy projektet be kell fejezniünk október végéig és most hétvégén kezdjük el a mérést és a kísérleteket hozzá. Mivel a témavezetőm elutazik Madridba jövő hétvégén, égetően szükséges elkezdeni.  Ez még nem az, amit én fogok csinálni, de megtanulom használni a műszert és október végén már csinálhatom a saját projektem.
Ja és ő éjjel dolgozik a leginkább, szóval átváltozom bagollyá. Tegnap is 10-kor mentem haza, de jófej volt,mert hazavitt kocsival.
Most hétvégére meghívtam pár embert, de így áttesszük másik időpontra.
Nem bánom,mert végre csinálok kísérleti munkát az irodalmazás helyett/mellett. :-)