A világlátás nagy nevelőiskola; nemesíti a szellemet, tágítja az értelmet és kiirtja az előítéleteket.


2012. október 30., kedd

Munka, munka, munka

Ma nagyon sokat dolgoztam (dolgozom), de iszonyat fontos kiserletet csinaltam. Aminek az az eredmenye, hogy valoszinuleg bekerulok egy cikkbe, ami egy nagyon nivos ujsagban fog megjelenni. Masfel honap ittlet utan.Azt hiszem belenyultam a zsiros bodonbe. :-D

Ha mar ez osszejonna, akkor mar ezer szazalakban elegedett lennek.
Meg mondtak ket masik projektet is, amibe besegithetek es az enyemet meg el sem kezdtem.
Nem megyek Lisszabonba most igy, de megvar.
Mikor a csoportvezeto emlitette, eloszor sokkot kaptam. De azota levakarhatatlan vigyor van az arcomon. Persze majd tenyleg akkor orulok neki nagyon, ha latom a nevem a cikkben.

CSUDA BOLDOGSAG VAN.

http://www.youtube.com/watch?v=4JRSMOd0VTQ