A világlátás nagy nevelőiskola; nemesíti a szellemet, tágítja az értelmet és kiirtja az előítéleteket.


2012. október 28., vasárnap

Tárkonyos raguleves parti

Tegnap meghívtam pár embert vendégségbe. Sajnos az egyik barátnőm nem tudott eljönni,de így is jó kis társaság gyűlt össze. Mivel az ülőhelyek száma limitált, így nem sokan tudnak egyszerre jönni.

Tárkonyos ragulevest készítettem, almás pitét és Chokitot. Előételnek halpástétom és olivabogyó volt.
Zuzi a szlovák barátnőm, akit múlt héten couchsurfingelés közben ismertem meg előbb jött, mert meg szerette volna tanulni a sajt és a joghurt készítését.


Az eredmény








A többiek 8-ra érkeztek és szép sorjában kibontottuk a borokat is az ennivalók mellé.

A társaság
A művem. Azt mondták már férjhez mehetek. :-D

Míg kint vihar tombolt, bent csupa móka és kacagás.:-D
Sütemények. Nem sok maradt belőle.

Meggyűlt a bajunk a nyitóval.


Egyedül én nem beszéltem portugálul, de nem érzetem kirekesztettnek magam, mert végig angolul beszélgettünk.
Jó érzés, hogy egy egész este el tudtunk beszélgetni egy közös nyelven. Mindenképp érdemes angolul tanulni. Én persze szeretek is és igyekszem minden alkalmat kihasználni, hogy csiszoljam a nyelvtudásomat.