A világlátás nagy nevelőiskola; nemesíti a szellemet, tágítja az értelmet és kiirtja az előítéleteket.


2012. október 3., szerda

Sörözés

Ma munka után, még emberi (vagyis nekem emberi) időben elmentünk sörözni pár lány munkatásammal az egyik legnépszerűbb bárba a Café Tropicalba. Egy pincér van, aki kiszolgálja az összes embert és fejből emlékezett mindenki rendelésére. Azért ez nem semmi. Itt utólag is lehet fizetni, a többi helyen általában mikor kihozzák, akkor egyből ki is kell fizetni.
Nem is értem, hogy miért nem bort isznak. A boltban 5 euróért már nagyon jó minőségűt lehet venni.
Kedvelt innvaló itt a panache, ami 7up összekeverve sörrel. Olyan mint a Radler.
Beszélgettünk közben sok dologról és szóba került az is, hogy itt szülés után a nők 3 hónapig maradhatnak otthon. Nem tudom mennyire van itt bölcsi meg ilyesmi.
A kisgyerekek iskolaköpenyt hordanak és össze-vissza van az iskola. Van, ahol reggel is és dlután is van tanítás, van ahol 2-ig, de van, ahol késő délutánig. Egyébként nagyon sok iskola van a környékemen, 100 méteren belül 3 is. A legközelebbi az út másik oldalán van és még vasárnap is hallom a csengetést. Nem értem, miből állna kikapcsolni.
Egy brazil lány is jött velünk. Hát, mire kettőt pislogtam, neki nem volt sör az üvegében. Pedig én sem iszom lassan. A lényeg, hogy tudnak élni. Néha kicsit zavaró volt, hogy portugálul beszélgettek, de azért nem hagytak csak csöndben gubbasztani. :-)
Az egyik lány elvisz Portóba, mert hazalátogat és lehet megyünk szőlőt szüretelni is. Még ketten jönnek, majd lehet összefutok velük, de ez a couchsurfinges hostomtól függ, hogy milyen programot talál ki nekem. Valószínű, hogy vissza is hoznak kocsival. :-)
Állítólag Portó nagyon szép és romantikus kis hely. :-)