A világlátás nagy nevelőiskola; nemesíti a szellemet, tágítja az értelmet és kiirtja az előítéleteket.


2012. október 13., szombat

Elkezdődött a munka



















Ma elkezdtük a HPLC-s kísérleteket. Egész nap az oldatokat gyártottuk hozzá. Mivel analitikai méréseket fogunk végezni, aminek az a lényege, hogy akár nagyon pici mennyiséget is ki tudjunk mutatni és pontosan megmondani, így nagyon precíznek kellett lennünk az oldatkészítésnél és nagyon türelmesnek is. Olyankor, amikor 1 mgnyi mennyiséget kell kimérni,nem remeghet az ember keze. Elég veszélyes anyagokkal is dolgoztunk, de nem kell pánikban esni (nem vagyok terhes :-)), így belélegezhetem őket. Jó, persze nem szimatoltam bele egyikbe sem és óvatos voltam. Szóval ma egy nagyon fárasztó, de igazán eredményes napon vagyok túl. Holnap már mérünk is. :-)