A világlátás nagy nevelőiskola; nemesíti a szellemet, tágítja az értelmet és kiirtja az előítéleteket.


2012. október 10., szerda

Ételallergia

Most szombatra meghívtam pár embert vacsorára. A tervem az, hogy tárkonyos ragulevest készítek pogácsával.
De.
A dolog nehezebb mint gndoltam, mert kb minden emberre külön kéne főznöm. Van, aki allergis a laktózra, a másik vega, a harmadik meg nem szereti a répát.
Most már értem, hogy miért van a boltban legalább 10 féle tej (ilyen-olyan zsírtartalmú, fogyókúrázóknak való stb.)

Nem tudom, hogy ez egyébként mennyire jó dolog, bár én nem vagyok allergiás semmire. Pedig de jó lenne, ha mondjuk a csokira az lennék...
Ez egy új probléma számomra, mivel a baráti körömben eddig max csak vega emberek voltak. Igazából nem is probléma, de nem lehet elintézni a dolgot egyféle kajával.