A világlátás nagy nevelőiskola; nemesíti a szellemet, tágítja az értelmet és kiirtja az előítéleteket.


2012. október 5., péntek

Vacsora

Ma este az egyik lakótársam meghívta a szaktársait vacsorára és engem is, hogy ha van kedvem csatlakozzak. Bolognai spagetti volt Sangriával me jégkrém.
A portugál Sangria így készül:
7up, gyümölcs, sok cukor és bor
A kaja finom volt, főleg hogy a mai nap a menzán ettem és azt hiszem soha többet nem szeretnék... Így üdítő fénypont a napomban a vacsora.

A többiek késtek, de hárman előbb jöttek és segítetteka  főzésben. Mindenki matematikát tanul és tanít is 13-14 éveseknek.
Előételnek halpástétom volt pirítóssal.  Vicces, hogy pont arra a székre ültem, ami szétesett alattam. Persze ezen jót nevettünk, de a hátsóm azért fáj...
Sajnos nem igazán tud egyikük sem angolul, így az est nagy részében én csak hallgattam, mit beszélnek. De azért nem volt rossz, a szándék a lényeg. :-)
Legközelebb én főzök valami magyarosat. Talán lecsót vagy tárkonyos ragulevest pogácsával.
Most megyek kártyázni. Vilmosos kártyajáték. :)