A világlátás nagy nevelőiskola; nemesíti a szellemet, tágítja az értelmet és kiirtja az előítéleteket.


2012. december 6., csütörtök

Vidi, fodrász, munka

Ma játszik a Videoton Lisszabonban a Sporting ellen Európa Kupa meccset. Sajnos nem tudtam menni, mert ezerrel mintákat injektáltam és holnap reggel 9-kor előadást is tartok a többieknek a HPLC-ről és az eddigi kísérleteimből.
Szóval ez kimarad, de lélekben ott leszek.

Ma este megyek fodrászhoz a lakótársammal. Egy fodrászsuliba megyünk, ahol a tanulók vágják a hajunkat. Csak 2 euró. Az én hajamat amúgy is nehéz elrontani, mert göndör és úgysem látszik rajta.
Hétvégén is megyek dolgozni, mert le szeretném mérni a maradék mintákat is, mert hétfőn egy új technikával ismerkedek meg. Az ELISA-val. Ezzel még pontosabban meg lehet határozni a koffeintartalmat, úgyhogy az egyik posztdokkal közösen csináljuk.

Szuper, mert már 3 különböző technikát láttam és használtam. A múltkor az egyik srác segített nekem a Nanodroppal, amivel a minták abszorbanciáját mértük. Ezt mással is lehetne, de a Nanodrop nagyon király, egy pici csepp minta (2 mikroliter) is elég.