A világlátás nagy nevelőiskola; nemesíti a szellemet, tágítja az értelmet és kiirtja az előítéleteket.


2012. december 6., csütörtök

Biztosítás

Ma felhívtam a biztosítót, hogy bejelentsem a fogműtétemet. Meglepődtem, hogy az ügyintéző egyből megkérdezte, hogy visszahívjon-e és nem csak hogy visszahívott, de még a portugál számomon tette ezt.
Nagyon kedves hölgy volt és mivel pénteken este 7-re megyek az orvoshoz, szombaton fognak majd visszahívni.
Kicsit később visszahívtam őket, mert kinyomoztam a klinika számát, hogy ha van rá mód, akkor ne nekem kelljen előre kifizetni a kezelést. Fel is hívták őket, de sajnos senki nem beszélt angolul, így majd kifizetem és remélhetőleg utólag (pár hónapon belül) visszakapom.
A fájó bölcsességfog remélem, hogy sürgősségi kezelésnek számít, mert már nem bírom tovább. Konstans fájdalom napok óta. És enni is elég nehéz.

Ha visszafizetik a pénzt, akkor ezentúl csak náluk kötök külföldre biztosítást. Addig viszont maradjon titokban a nevük...