A világlátás nagy nevelőiskola; nemesíti a szellemet, tágítja az értelmet és kiirtja az előítéleteket.


2012. december 21., péntek

CNC vacsora

Tegnap volt az intézet éves találkozójának a záró vacsorája. Ez is Cantanhedeben volt egy hotelban. Mikor odaérkeztünk a lányokkal kicsit késve, megijedtünk,mert nem volt helyünk. Aztán hosszabb keresgélés után végül találtunk négy egymás mellettit. Nem az én kutatócsoportommal voltam, hanem Attiláéval. A lányokkal eddig nem igazán beszélgettünk sokat, de most végre volt alkalmam megismerni őket jobban. Ami nagyon tetszett, hogy ők végül angolul beszéltek, nem feledkeztek meg rólam. Ez iszonyatosan jól esett.
A vacsora tipikus portugál fogásokból állt, nekem legjobban a babos tonhal ízlett. Ez pici babból és tonhalkonzervből készült. Volt még rengeteg süti. Sokat ettem, túl sokat. Főleg, hogy előtte itt is kajáltam, mert az egyik lánynak a doktori védése után volt vacsora.
Finom volt a bor is, egyébként Portugáliában még nem ittam rossz bort. Egyedül a zöld bor nem ízlett, mert nekem kicsit savas a buborékok miatt.

Vidám vacsora