A világlátás nagy nevelőiskola; nemesíti a szellemet, tágítja az értelmet és kiirtja az előítéleteket.


2012. december 27., csütörtök

Tudsz már portugálul?

Nem. De nem is hiszem,hogy meg fogok tanulni. Igazából a motivációm elveszett. Biztos más lenne, ha annyira tetszene, hogy egy évnél tovább szeretnék itt élni, de nem. Nem igazán tudom elképzelni az életemet itt. A kutatás, a munka tetszik, de hiányoznak az igazi barátok.
A másik ok, hogy mivel iszonyatosan sokat dolgozom és sokszor este 8 után érek haza, eléggé fáradt vagyok és inkább elmegyek sportolni valamit, mert nem tetszik, ahogy punnyadnak le az izmaim. Az utóbbi hónapban kicsit lusta voltam, de most megint erőre kaptam. Úszás, futás, amikor csak lehet.
A pozitív viszont, hogy az angoltudásom nagyon jól fejlődik, gond nélkül olvasok könyveket angolul, a filmek nagy részét értem és a beszélgetésekben sincs problémám, csak max olyan szavakkal, amiket még soha vagy ritkán használok.
Szóval nem igazán bánom, hogy nem tanulok portugálul, mert ha tehetem, akkor inkább az angolomat trenírozom.