A világlátás nagy nevelőiskola; nemesíti a szellemet, tágítja az értelmet és kiirtja az előítéleteket.


2012. december 17., hétfő

Karácsonyi vacsora

Mivel a brazil lányok Karácsonykor elutaznak, így picit előbb tartottuk meg a karácsonyi vacsorát és ajándékozást. Már egész nap készülődtek, 3 órán át sütötték az 5 kilós pulykát. Mindenki készült valamivel, voltak akik sütit készítetteké,n a ponchát csináltam meg.A sült pulyka mellé volt zsemlemorzsás köret , egy (frazinha), rizs és egy nagyon finom saláta. Majd elkérem a receptet. A desszert előtt ajándékoztunk. Nem húztuk ki előre, így semleges ajándékot vettünk. Mindenki kihúzott egy számot, ami a sorrendet jelentette. Az első ember választott a kupacból és kibontotta az ajándékát. A második ember is választott a kupacból, de mielőtt kibontotta, eldönthette, hogy inkább az első emberét akarja inkább. Szerintem nem túl szép elcserélni. Aki a legutolsó, ő választhat az összes közül. Az én ajándékom egy bögre volt, amihez vettem vízálló filcet és mindenki rajzolt rá valamit, plusz egy nagyon cuki macskás kapcsozó. Én egy falra szerelhető kulcstartót kaptam. Megegyeztünk még előre, hogy mindenki 5 euróért vásárol csak.
Az ajándékozás után ettük a desszertet. Ötféle volt. Nagyon teleettem magam.
Az első lime-os mousse volt, ez ízlett a legjobban. Egyszerű elkészíteni, sűrített tejet kell összekeverni tejszínnel és 3 lime levével és a hűtőbe tenni. Volt még gyümölcskenyér, csokis mousse és egy olasz desszert, ami szintúgy sűrített tejből készült.

Készül a vacsora

A pulyka

Csinálom a ponchat

A csapat

A vacsora

A pulyka, vagyis ami maradt belőle

Ajándékok

Lime-os süti

Csokis süti

Az olasz süti

A bögre