A világlátás nagy nevelőiskola; nemesíti a szellemet, tágítja az értelmet és kiirtja az előítéleteket.


2012. december 23., vasárnap

Liftezés buszjegy áráért

Tegnap az egyik couchsurfinges srácnak segítettem, mert meghúzódott a háta és a hotelből el kellett jönnie, de nem volt semmilyen gyógyszere, sem ereje, hogy továbbutazzon Portóba. Előtte el kellett rohannom beoltani az egereket. Gondoltam, hogy a (azt hittem) legrövidebb utat választom, ha a felvonóval megyek.
Elég vicces szitu volt,mert csak beszálltam és vártam, hogy induljunk. Állt bent egy ellenőr és mondta, hogy ez csak a buszjeggyel működik és ha nincs, akkor nem mehetek. Volt nálam, mert még mikor ideérkeztem vettem egy 20 utazásosat és volt még rajta 7 út. Az egész nem tartott tovább 10 másodpercnél, de fizettem érte 300 Ft-ot kb. Egyébként felfelé tényleg gyorsabban odaértem, de azért elég vicces. Értem én hogy az üzemeltetés és a megépítése pénzbe került, de... Visszafelé egy másik útvonalon legyalogoltam. Kb ugyanannyi időbe telt.