A világlátás nagy nevelőiskola; nemesíti a szellemet, tágítja az értelmet és kiirtja az előítéleteket.


2012. december 7., péntek

Fogorvos

Ma voltam a fogorvosnál, kiszedték a bölcsességfogamat. Szerencsére nem oldalra nőtt a másik fognak, de mégis kicsit szerencsétlenül, mert irritálta a szájnyálkahártyámat. Azt hittem, hogy bonyolultabb műtét lesz, de csak fél óráig tartott.
Kaptam érzéstelenítőt, nem is éreztem, amikor beadták. Aztán meglazították a gyökerét és egy nagy fogóval kihúzták. Semmi fájdalmat nem éreztem. Most 4 napig gyulladáscsökkentőt kell szednem és öblögetni. Nem ehetek meleget és lehetőleg folyékony dolgokat kell ennem. Jövő pénteken kontolvizsgálat. Még fényképet is csináltak róla. :-D
A doktor nagyon helyes volt, szerintem pár évvel lehetett idősebb nálam. :-D
Nagyon rendes volt, mert bár egy hét, míg elküldik az orvosi jelentést, de nekem most hétfőn e-mailben előbb elkészíti a biztosítás miatt.
Olyan édes volt, amikor megnézte és azt mondta: Of course you have pain, there are lesions in your mouth. <3

Itt voltam:
Clinicadelille

Mindenki kedves volt és barátságos, ezer százalékban meg vagyok elégedve.

Egyébként 60 euró volt a műtét és 13,5 a gyógyszer. Összehasonlítva durva, hogy több mint 1/6-a a gyógyszer.

Holnap pedig vidáman mehetek dolgozni, fájó fog nélkül. Ma már nagyon nehezen viseltem a fájdalmat.

Fogorvos után vidáman pózolós.