A világlátás nagy nevelőiskola; nemesíti a szellemet, tágítja az értelmet és kiirtja az előítéleteket.


2012. december 22., szombat

Couchsurfing karácsonyi vacsora

Tegnap végre sikerült elmennem a couchsurfinges havonta szervezett vacsorára. Egy új helyszínen voltunk, a Jardim da Manga étteremben és egy másik srác szervezte, nem az, aki szokta.
Fél 9-re volt meghirdetve, olyan 9-re mindenki meg is érkezett. Elég népes társaság gyűlt össze, össszesen 17-en voltunk. Főleg portugálok, de volt török lány, angol-portuál fiú. Egyedül Hanat ismertem, de a couchsurinfgelő emberek általában könnyen és gyorsan barátkoznak, lévén, hogy mindenki nagyon nyitott más országok felé.
A menüt előre leadtuk, én vegyes grillhúst ettem körettel. Desszertet  végén választottunk, én narancszselét kértem. 10 euróba került, de ebben benne volt az ital is és a kávé. Nagyon kedvesek és türelmesek voltak a pincérek is, valószínűleg a következő is ezen a helyen lesz. Utána elmentünk a CCB-be, ahol brazil élő zene volt és hajnalig mulattunk
A vacsora közben helycsere is volt, hogy mindenki minél több ember ismerhessen meg. Volt egy portugál fiú, aki pont pár nappal ezelőtt költözött haza Budapestről.

A vacsorám

A társaság

A csapat