A világlátás nagy nevelőiskola; nemesíti a szellemet, tágítja az értelmet és kiirtja az előítéleteket.


2012. december 27., csütörtök

Uszoda, mozi

26-a itt munkanap, minden nyitva volt a rendes munkarend szerint. Csak ketten dolgoztunk. Elhatároztam, hogy el fogok járni úszni, mert csak 2 euró és igazából sosem laktam még ilyen közel az uszodához (na jó, akkor mikor kolis voltam igen). Elmentem úszódresszt venni, ami mindig horrorisztikus élmény, mert vagy a fél fenekem vagy a fél mellem van ki belőle. Persze a legdrágább volt a legjobb, de úgy voltam vele, hogy ha nem érzem jól magam benne, akkor rossz lesz menni. Heti 3x tervezek menni, kétszer munkanap reggel és egyszer hétvégén.
Hana nálam volt ma, mert kicsit besokallt az embertömegtől, ami náluk van most. 3 család, fejenként minimum 3 ember. Meg is értem.
Uszoda után elmentünk moziba megnézni a Hobbitot. Jött velünk egy CS-es brazil srác is, aki mindenképp 3D-ben akartam megnézni, így jó sokat fizettünk a belépőre, 8,5 eurót.A szemüveget elhozhattuk, de minek. Nem vagyok egy 3D rajongó, nem ad nekem sokkal több élményt.
Hát, a Hobbit nem vett rá arra, hogy végre megnézzem a Gyűrűk Ura filmeket, túl sok volt a ronda szörny benne. Én több szépfiút vártam volna, de így csak az undorító szörnyetegek maradtak meg, nem hiszem, hogy a másik két részt meg fogom nézni. De lehet én vagyok lélekben szegény.
Ami érdekes volt, hogy tegnap mindenki vadul vásárolt. De miért? Nem kaptak karácsonyra elég ruhát? Az uszoda bezzeg üres volt. Iszonyatosan jó sportintézmények vannak itt, de alig használják őket, itt csak a foci létezik...
Letöltöttem csomó e-bookot és vadul olvasom őket. Angolul vannak és épp a testbeszédről olvasok. Nagyon érdekes és hasznos dolgok vannak benne.