A világlátás nagy nevelőiskola; nemesíti a szellemet, tágítja az értelmet és kiirtja az előítéleteket.


2012. december 19., szerda

Mozgalmas hétfő

Hétfőn elég sokat dolgoztam, 9-kor kezdtem el és 6 után hagytam abba. Nem volt szünetem sem semmi, injektáltam, mintát készítettem elő, egereket oltottam, folyamatos pörgés volt. Emberi vérrel és agyfolyadékkal is, úgyhogy igazán vámpírnak mondhatom magam.
Azért siettem, mert az egyik magyar ismerősöm írt, hogy itt van Coimbrában és tudnám-e estére fogadni őket, mert a hostjuk elég bulisnak tűnt. Én persze előtte megkérdeztem a lakótársamat, hogy oké-e a dolog és belement. Mindketten pókerezésből élnek és utazgatnak a világban. A német lány egy blogot is ír a pókerezésről. Érdekes volt velük elbeszélgetni erről az életformáról.
A szobám jól tele lett, mert a két matracot leraktuk a földre. Én reggel korán leléptem, mert a CNC éves konferenciára mentem.

Sok jó ember kis helyen is elfér.