A világlátás nagy nevelőiskola; nemesíti a szellemet, tágítja az értelmet és kiirtja az előítéleteket.


2012. december 15., szombat

Ha megérzed az otthon szagát...

Tegnap nem indult túl jól a napom, de amikor kiderült, hogy maradhatok még több hónapot, akkor minden jóra fordult. Délben kaptam meg az e-mailt (ami a spamek között volt) és pont a laborvezetőnek tudtam elújságolni elsőnek. :-) Aztán gyorsan küldtem az smseket meg az e-maileket. Mindenki gratulált a laborban is és pár embernek nagy kő esett le a szívéről, főleg azoknak, akikkel közös kutatásom lesz. Még több idő, hogy többet és többet tudjak a HPLC-ről.
Aztán gondoltam megnézem, mennyiért vannak a repjegyek december végén, január elején. A kísérletem december 28-án ér véget. Találtam is normál áron (70-80 ezer) december 30-ra. Elég drága, de a több napokon kétszer ennyibe kerülnek. Gyorsan meg akartam venni, persze mindig valamit rosszul töltöttem ki. Mikor fizettem (vagyis fizettem volna) akkor kaptam az üzenetet, hogy nem tudták levenni a pénzt a kártyámról. Jaaaaaaaaaaa. És akkor jutott eszembe, hogy napi limit van beállítva, ami nem igazán fedezte a jegy árát. Na mi a teendő.
Menjek el egy TAP irodába 24 órán belül és fizessem ki. Hát TAP iroda Coimbrában nincs...
Ekkor megpróbáltam megvenni még egyszer ugyanazt a jegyet, de persze nem sikerült.

Mivel elég életrevaló vagyok (legalábbis azt hiszem), kerestem egy másik utazási irodát, ahol kb ugyanannyiért megvettem a jegyet, okosan már módosítva a napi limitet. Ma már meg is kaptam a jegyem.
Remélhetőleg nem zárják le a reptereket és nem sztrájkol senki.

Ez van. Megéreztem az otthon szagát és mint a kisegér, megő(ö)rültem.