A világlátás nagy nevelőiskola; nemesíti a szellemet, tágítja az értelmet és kiirtja az előítéleteket.


2012. december 16., vasárnap

Ez buli?Ez emberpiac

A tegnapi bulihoz elég optimistán álltam hozzá, de sajnos csalódnom kellett.
Fél 11-re mentem át a lányokhoz, még nem voltak készen,de erre számítottam. Beültünk vacsorázni egy gyorsétterembe, olyan mint a Meki, de elegánsabb volt. Árban ugyannnyi de itt lehet sört kapni.  Én egy szalonnás hamburgert ettem, ami 4,15 euróba került és egy pohár sört ittam ami 1,3 euró volt. Ezután elmentünk taxival a Coimbra Coctail Barba (CCB), ami a külföldi hallgatók törzshelye. Most láttam, hogy ha eleve beülünk a taxiba, az már 2,5 eurónkba kerül. Összesen az útért 4-et fizettünk, fejenként 1 euró.
A CCB egy nagyon pici bár, alig lehet 50 nm. Pár asztal van benne és a pult. Mindenki kikéri a piát és csak áll. Úgy éreztem magam, mintha egy piacon lennék és mindenki nézi, hogy milyen az áru. A zene nagyon hangos és rossz, beszélgetni nem lehet, se nem leülni. Elszenvedtünk ott másfél órát és hajnali 3-kor átmentünk a Shots nevű bárba. Na az még kisebb volt mint ez és szinte csak lányok voltak, úgyhogy 3 perc után eljöttünk. A berendezés itt is ugyanaz, kevés szék és pult. Eindultunk az NB nevű diszkóba, de útközben leragadtunk a Tapas nevű helyen, ahonnan nagyon jó zene szólt. Persze kb 5-10 ember lézengett rajtunk kívül. Mindegy, ittunk sört és fél óra után továbbálltunk. A hely érdekessége, hogy nem volt lány wc, csak fiú... Nem szép.
Végül elmentünk az NB mellett, de nagyon nagy volt a sor és az átlagéletkor vagy 10 évvel volt alacsonyabb mint a mienk, úgyhogy inkább hazajöttünk 5 felé.
Itt nincsenek jó bulik. Szerintem az nem buli, hogy üvöltő zene mellett állva iszod a sört és fél óráként átmész egy másik helyre. Nem is baj, hogy inkább dolgozom.
Majd most hazamegyek egy hétre és jól kibulizom magam. Magyar módon. Ezért nem érdemes fent maradni hajnal 2-ig.

De hiányoznak a jó kis pesti koncertek meg a bulik...

Maszkura es a Tucsokraj: Pesti nok