A világlátás nagy nevelőiskola; nemesíti a szellemet, tágítja az értelmet és kiirtja az előítéleteket.


2013. február 27., szerda

Első couchsurfereim Coimbrában

Ma találkoztam két félig amerikai-félig japán couchsurferrel. Nagyon szimpatikus levelet küldtek és mindenképp össze szerettem volna futni velük, részben azért, mert nagyon kíváncsi voltam arra, hogyan beszélnek angolul.
Délben találkoztunk és körbevezettem őket az egyetemnél, majd elmentünk az egyik diákmenzára ebédelni. Ebéd után még várost néztünk, sétáltunk a botanikus kertben, beültünk kávézni és sokat meséltem nekik Portugáliáról.

Azt hittem nálam fiatalabbak, de az egyikük 32 volt, a másikuk pedig több. Kaptam tőlük ajándékba zöld bort, Portóból hozták.

Szuper délután töltöttem velük, nagyon mosolygósak és pozitívak voltak. Nem is viselkedtek úgy mint a japánok általában, látszik hogy Amerikában élnek.

Jó volt picit kikapcsolódni, így már készen állok a holnapi hazaútra.