A világlátás nagy nevelőiskola; nemesíti a szellemet, tágítja az értelmet és kiirtja az előítéleteket.


2013. február 5., kedd

Megvilágosodás




Amikor reggel kijöttem az uszodából, nem bírtam nem mosolyogni. Valahogy most állt össze a kép saját magamról.
A hétvégén sok időm volt gondolkozni, hogy mit tettem eddig rosszul vagy ha nem is rosszul, de tennék másképp.
Azt hiszem gyökerestül megváltozott az életfilozófiám. Eddig mindig a jövőért aggódtam, olyan dolgokért, amikért előre kár volt. Az akadályt akkor kell átugrani, amikor elénk kerül.

Ezentúl minden nap beírom a naptáramba, hogy mi volt jó abban a napban. Ha már egy jó dolog is benne van, lehet akár az egy süti vagy csoki megevése is, már érdemes volt felkelni.
Ma elég sok mindent tudtam beleírni. Remélem minden nap egyre többet és egy nagyobb naptárat kell majd vennem. :-D