A világlátás nagy nevelőiskola; nemesíti a szellemet, tágítja az értelmet és kiirtja az előítéleteket.


2013. február 15., péntek

Új albérlet

Ma átköltöztem az új lakásba. Azt hittem nincs sok cuccom, de tévedtem... 5 hónapja ezen a napon egy bőrönddel, egy hátizsákkal és reménnyel telve érkeztem. Hát, megsokszorozódott minden.

A lakásban végre van internet, így nem kell az előszobában, a bejárati ajtó előtt a hidegben ülnöm, ha beszélni szeretnék mondjuk a szüleimmel. Végre nem kutyának érzem magam.

Igaz nincs mosógép, de hazafelé a boltból megnéztem a mosodát. Egy perc gyaloglásra van és senki nem volt. Reggel 7-től este 11-ig van nyitva. Egy gépbe kell érméket dobni és gondolom majd kiad valami zsetont, amivel elindíthatóak a gépek.

A lakásban most vettem észre, hogy a fürdőben két zuhanyzó van. A másik furcsaság, hogy sok-sok kis zúg van. Az én szobámhoz is tartozik egy, itt a mennyezet alacsony, csak lehajolva lehet mászkálni.

Épp lakásavatót tartok, vettem sört meg sütit és örülök magamnak meg az Internetnek. Holnap pedig Viseuba megyek a szlovák barátnőmmel és még lehet jön egy-két couchsurfer is.

Az új lakásról néhány kép.


Nappali

Étkező és konyha

Zuhanyzó egy

Zuhanyzó kettő

A nappali a fürdő felöl.Középen egy gogrúddal :-D

Kis zugba nyíló ajtó a szobámból

A szobám