A világlátás nagy nevelőiskola; nemesíti a szellemet, tágítja az értelmet és kiirtja az előítéleteket.


2013. február 8., péntek

Csajos este

Tegnap csajos este volt, az egyik barátnőm hívott meg engem és még 3 lányt. Picit nehezen találtam oda, mert itt csak az utca elején írják ki, hogy milyen utca és még házszám sem volt a házon. Persze a telefonom ekkor merült le, a portugálon meg van pénz, de nem tudom miért nem tudok róla telefonálni. A lényeg, hogy majdnem háromnegyed óra tévelygés után odatalálta.
Nagyon szép, új lakásba költöztek a barátjával. Egy hálószobás, nappalis, új építésű. Nem volt berendezés, ők vettek mindent, többek közt egy hatalmas plazmatévét.
A menü tőkehal volt és almás pite.

A tőkehal a krumplival együtt volt megsütve a sütőben némi fűszerrel. Nekem nagyon ízlett. Sütve nem érezni a tőkehal bűzét mint amikor besózva van a boltban a polcon.

Bacalhau vagy tőkehal


Az almás pite itt kicsit máshogyan néz ki, mint ahogy én csinálom.
Alapjában véve a levelestésztát öntik le pici portói borral, rárakják a szeletelt almát és a fahájat. Finom volt ez is, de azért az almás pitétől távol áll szeintem.

A portugál almás pite