A világlátás nagy nevelőiskola; nemesíti a szellemet, tágítja az értelmet és kiirtja az előítéleteket.


2013. február 23., szombat

Óbidos és a csokifesztivál

A kirándulásunk a csokifesztiválra nem indult zökkenőmentesen. Reggel 3/4 7-kor találkoztunk a vasútállomáson. Én már 5-kor felkeltem, mert nem volt busz, amivel időben odaértem volna, így 50 percet gyalogoltam. Kiderült, hogy a mozdonyvezetők sztrájkolnak és nem lesz vonat. Szuper, mert 7 ember jött el, akiknek a nagy részét couchsurfingről ismertem.Elmentünk a buszállomásra megkérdezni, hogy milyen busszal juthatunk el oda, végül a későbbi vonat mellett döntöttünk, ami megint nem jött, szóval gyorsan visszamentünk a buszhoz. A busz azért volt necces, mert nem Óbidosba ment, hanem egy másik városba, ahonnan nem tudtunk a csatlakozás időpontját. 12 előtt öt perccel értünk Caldas da Rainhaba és szerencsénkre 5 perc múlva indult a busz Óbidosba. El sem hittem, hogy fél 1-kor ott voltunk, a mennyország kapujában. :-D

A lelkes csapat

A városban eleve nem sok látnivaló van, egy keskeny sétálóutca vezetett fel  a várba, ahol a fesztivál volt. Út közben megkóstoltunk a Ginjat, szigorúan csokipohárból. Nagyon finom meggylikőr és ettünk gyorsan egy levest és egy szendvicset egy étteremben.



Ginja, sok ginja

Biciki

Csokipohár

Volt. Nincs.

Ginja, a király legjobb titka

Utcakép

Szuvenírbolt

A fesztiválra a belépő 7 euró volt. Ami igazán csalódás volt számomra, hogy szinte semmit nem kaptunk ezért a pénzért, leszámítva egy Nestlé csokit. Volt mindenféle csokis stand, de sehol sem lehetett semmit megkóstolni. Elég hideg is volt. Ami tetszett, az a csokiból készített szobrok és épületek. Ezekre lehetett szavazni is.

Csokiegér

Csokicica


Ginja mindenhol

Csokis gyümölcs

A csokifolyónál

Csoki tejszínhabbal :D

Kakaóbabzsák

Csokiszobor

Csokimókusok. A kedvenceim.

Csokik :-D


Az álomnő, nagy mellekkel csokiból.

Édesem?





Nekem picit csalódás volt a fesztivál, főleg hogy egy hónapja lélekben már erre készültem. Pár órás programnak jó volt, de nem több. A társaság és a csokipohár miatt érdemes volt eljönni, sajnos a sztrájkot pedig nem lehetett előre tudni.

Pastel de nata csoival. Csodás volt.

Élő csokiszobor

Azulejo a vasútállomáson

Várjuk a vonatot

Itt már nagyon unatkoztam és fáztam...