A világlátás nagy nevelőiskola; nemesíti a szellemet, tágítja az értelmet és kiirtja az előítéleteket.


2013. február 9., szombat

Potya gyaloglás




 Ma bementem vagyis csak mentem volna dolgozni, mert hétfőn elkezdek egy új projektet és ahhoz szerettem volna letesztelni egy-két dolgot. Sajnos a kártyám nem nyitotta az ajtót. Másé sem. Ott álltunk egy órát és vártuk a technikust. Aztán én meguntam a fagyoskodást és teljöttem. Elkezdtem pakolni a költözésre és kienni az összes kaját, hogy azokat ne kelljen elcipelni. Szerintem nem lesz sok cuccom, egy nagy bőrönd a ruhákkal, meg talán két hátizsák az egyéb dolognak. Jó lesz most megnézni, hogy mit vigyek haza majd február végén. 

Este karneválos vacsorára vagyok hivatalos. Kéne vennem valami egyszerű maszkot vagy valami gagyi jelmezt, mert akkor nincs belépő. Holnapra is elhívtak a karneválra, meg hétfőn is. A szombatira megyek, mert olcsó, hamar hazaérek. Hétfőn reggel 9-kor megbeszélés lesz a koffeines mérésekkel kapcsolatban és nem szeretnék fáradt lenni. A hétfői vacsorameghívás pedig drága.
Amúgy vicces, hogy hónapokig nem hívnak el, aztán az egyik héten meg minden nap.  :-)