A világlátás nagy nevelőiskola; nemesíti a szellemet, tágítja az értelmet és kiirtja az előítéleteket.


2013. február 6., szerda

Vámpírok félre!

Sajnos elég náthás lettem a héten. Megzavart a jó idő ( 2 fokkal van több mint átlag). A fejem tegnap lüktetett és folyékony löttynek tűnt. El is jöttem előbb. A vicces, hogy a főnök is pont akkor ment kocsival és pont arra, amerre én, úgyhogy elvitt. :-) Nagyon bírom, mindig mosolyog.
A lényeg, hogy az estét végigszenvedtem, nem volt lázam. Reggel eszembe jutott, hogy van csomó fokhagymám és akár teát és levest is főzhetnék belőle. Egyszer ettem eddig fokhagymakrémlevest és akkor nem ízlett.
Az enyém elég béna lett, összecsomósodott a liszt meg minden, mert siettem és amúgy sem vagyok egy nagy konyhatündér (bár fejlődőképes és ez jó). Minden esetre nagyon finom volt és jobban vagyok már most délután tőle.
Persze messziről elkerültem mindenkit, mert szerintem fokhagymabűzlök. :-D
Vámpírok félre!