A világlátás nagy nevelőiskola; nemesíti a szellemet, tágítja az értelmet és kiirtja az előítéleteket.


2013. február 21., csütörtök

Kik jellemeznek minket igazán?

A couchsurfingben íratlan szabály, hogy akikkel találkozunk, azokról illik referenciát írni. Persze azért vannak olyanok, főleg akik sokat utaznak, már nem írnak mindenkiről.
Mivel nekem még nem annyira sok referenciám van, általában írnak rólam és én is írni szoktam majdnem mindenkiről. Ezek arra jók, hogy ha fogadni vagy utazni szeretnénk valakihez, egy picit megismerhetjük a másik embert. Az egy dolog, hogy ki mit ír le magáról, az pedig jó esetben hasonló azzal, amit mások írnak róla, rosszabb esetben nem.

Az egyik legjobb és szerintem legigazabb referenciát Evetől kaptam, akivel múlt hétvégén Viseuba mentünk.

"well organized in trip and also in living style. i love her straight forward character and her strong ability of stick to something despite of the toughness,... which i am bad at.. hope to see you in next journey"

Egy másik, a szlovák barátnőtől.

"Eszter is one of those people that make you wake up at 6am and go on a trip although it´s freezing cold outside! She is very smart and organized and I feel we share the same view on how we want to spend our time in Coimbra. Can´t wait for our next trip and hopefully we will make it one day to Viseu :)"

Sikerült eljutni Viseuba.  :-)

17 referenciám van és 26 barátom.


Ui: Hogy azért írjak valami rosszat is, borzasztóan türelmetlen vagyok a magánéletben, mivel a munkámhoz nagyon sok türelem kell. :-D