A világlátás nagy nevelőiskola; nemesíti a szellemet, tágítja az értelmet és kiirtja az előítéleteket.


2013. január 30., szerda

Soha többet úszás este



A héten sajnos a munka miatt az összes nap már fél 7-re be kellett mennem és holnap is, így nem tudtam menni reggel úszni. Viszont a függőségért felelős agyterületemben már elkezdtek iceregni-ficeregni az idegsejtek és el kellett ma mennem este. Ami végzetes hiba volt…
9 sáv van összesen és ebből 8-ban úszásoktatás volt a gyerekeknek, egy maradt a fizető vendégeknek. Na, hát ebben a sávban nyomultunk vagyis csak nyomultunk volna 10-en. Egy terhes nő, egy lassan úszó csaj, én és sok helyes pasi, akik között volt lassan és gyorsan úszó is. Mondhatnám elég nagy volt az entrópia és még a helyes fiúk látványa sem tudta ezt elfeledtetni velem. Úgyhogy villámgyorsan leúsztam a szokásos távom ¾-ét és elviharzottam, hajszárítás nélkül, félig kielégületlenül. :,-(

Soha többet nem megyek este. Nem is rossz az a reggeli koránkelés, ahol egyedül az én is megszokott sávomban úszhatok.

Soha, soha többet esti úszás.