A világlátás nagy nevelőiskola; nemesíti a szellemet, tágítja az értelmet és kiirtja az előítéleteket.


2013. január 9., szerda

Praxis-a házi sör

Ma elmentünk páran sörözni a Praxis nevű helyre. Én még sosem voltam, de nagyon tetszett. Házi sört árulnak, itt készítik. Négyféle van, világos, barna, búza és ...
Én korsóval kértem a barna sörből, ami 2,4 euróba került. Nem vagyok egy nagy barnasör rajongó, de ez nagyon finom volt.
Tegnap érkezett egy új brazil fiú a kutatócsoportba, most ott nyári szünet van, ő pedig eljött ide ösztöndíjjal. Douglesnek hívják és eddig tetszik neki a város. Most MSc-s hallgató, nagyon szimpatikus és intelligens és jól beszél angolul (ami annyira nem jellemző a brazilokra).
A honlapja:
http://www.praxis.pt/

A korsóm. Persze mindenki pohárral kért rajtam kívül. Nem baj, én advanced level vagyok. :-D

Douglassel