A világlátás nagy nevelőiskola; nemesíti a szellemet, tágítja az értelmet és kiirtja az előítéleteket.


2013. január 24., csütörtök

Kíváncsiság



Kedden megérkezett és lehetséges vegyüet, ami lehet az, amit a mintánkban találtunk. Mivel albit néztem kora délután, így csak fél 2 után értem be. Arra volt időm, hogy előkészítsem az oldatokat, mert este 8-ra mentem megnézni egy másik szobát. Szerdán reggel nem mentem úszni, mert alig bírtam aludni az izgatottságtól. Már fél 8-kor majdnem minden kész volt, hogy beinjektáljam az új vegyületeket. Egész nap fájt a fejem mellette és még a gyógyszer sem mulasztotta el.
Sajnos nem egyeztek a vegyületek de a kiértékléskor felfigyeltünk valamire, ami azt jelentette, hogy újabb mintákat homogenizáltam és mértem le. Este 5-kor végeztem a kiértékeléssel. Én levontam a saját kis konkluziómat, de meglepődtem, hogy más érintetteket viszont nem igazán érdekelt az eredmény.
Lehet, hogy ez  azért van mert bennem még él a szenvedély, hogy találjak valami újat, hasznosat és érdekeset és be szeretném fejezni a projektet. Minden nap ezzel foglalkozom, szinte olyan, mintha a gyerekemmel törődnék. De azért furcsa, hogy másokat mennyire nem érdekelnek a kapott eredmények...

A múltkori Teller Ede vers jutott eszembe,

És kérem szépen senki ne mondja rólam azt, hogy nem értem amit beszél, mert mindent értek. A küönbség csak annyi, hogy én többszáz mintát elemeztem és nem emlékszem azonnal minden egyesre pontosan. Még jó, hogy a duplán vezetett jegyzőkönyvem igen. >-(