A világlátás nagy nevelőiskola; nemesíti a szellemet, tágítja az értelmet és kiirtja az előítéleteket.


2013. január 24., csütörtök

Adakozás



Jöttem haza az egyetemről és megállított egy srác, hogy adományozzak pénzt beteg embereknek. Én mondtam, hogy inkább a saját országomban lévő embereket támogatom és most nem tudok adni pénzt.
Nem beszélek portugálul, de a csúnya szavakat megértem.
És igen, attól, hogy most itt vagyok , adhatnénk, de igazából nincs miből.
Én szerintem fele vagy harmadannyi pénzből élek mint ő és kétszer annyit  dolgozom.
Az én ebédszünetem 10 perc, míg az átlag emberé itt 2 óra. Én nem megyek le minden órában 10 percet kávézni. Elsőként érkezem és sokszor az utolsók között távozom. Többnyire a hétvégéken is bent vagyok.

Szóval, elnézést, de most nem tudok adni...