A világlátás nagy nevelőiskola; nemesíti a szellemet, tágítja az értelmet és kiirtja az előítéleteket.


2013. január 27., vasárnap

Paprikás krumpli parti

Tegnap meghívtam két barátomat magyar vacsorára.Egy párt, a fiú nagyon sokat segített nekem az egyik mérésemnél és ő segített albit is keresni, a barátnője pedig egyszer mikor este 10-kor mentem haza, 5 perc beszélgetés után hazavitt kocsival. Nagyon jól esett akkor. Jött volna még egy munkatársam is, akivel az uszodában futottam össze, de végül  lemondta.
Paprikás krumplit készítettem. Nagyon ízlett nekik. Ők pedig szuper sütit hoztak, epres csodát.
A pálinkát nem annyira szerették, azt hisze a portugálok az édesebb italok hívei.
Aztán elmentünk a Gula nevű bárba, szép belső design és elegáns hely. Utána elnéztünk egy helyre, ahol rock zenét játszottak. Végre megtaláltam a nekem való szórakozóhelyet, jó zene és itt a legolcsóbb a sör, csak 0,55 euró. A többi helyen 1 vagy másfél. Itt a szórakozó helyeken a bejáratkor kapsz egy kártyát, amire felírják, hogy miket ittál, mennyiért. Van egy bizonyos alapfogyasztás, amit mindenképp ki kell fizetni ha nem iszol akkor is. Itt ez 3 euró volt. Ha az ember elveszti a kártyát, akkor 50 eurót kell fizetni. A kijáratnál kifelé pedig le kell adni. Fizetni előtte kell. Cseles, mert így az ember könnyen csak iszik és iszik, aztán ott van, hogy sokat kell fizetni. Ez a hely speciel olcsó, ittam 4 sört és egy felest, amiben Bailey's, Safari meg még valami más cucc volt és 3, 45-öt fizettem.
Tetszik ez a hely. Szombat révén az átlag életkor 18 alatt volt, de a zene, na mindent felülírt.

Csodasüti

Vidámság