A világlátás nagy nevelőiskola; nemesíti a szellemet, tágítja az értelmet és kiirtja az előítéleteket.


2013. január 20., vasárnap

Gulyáskrém, az új szerelmem



Hoztam magammal pár magyaros cuccot. Alap volt a Pick-szalámi, a diákcsemege. Hoztam még Pirosaranyat, Gulyáskrémet és Balaton szeletet.
Ezeknek a dolgoknak egy részét elajándékoztam, volt akinek nem kellett volna olyan sok mindent, és volt akiknek több dolgot kellett volna adni. De majd legközelebb…

Hoztam még házi kolbászt és pálinkát is.
A kolbász a sajátunk volt, abból nem is adtam senkinek, csak Attilának. Többet kellett volna még hozni…

Sosem használtam még a Gulyáskrémet, igazából nem is tudtam eddig, hogy mire is jó. Igazából nem is szeretem a gulyáslevest sem.

De! Csináltam magamnak chillis kukoricaszerű kaját és tettem bele.
Mikor megkóstoltam, olyan volt, mintha tényleg igazi magyar kaját ennék és picit otthon éreztem magam tőle. Köszi Anyu, hogy vettél. :-D

Most kb. minden ilyen jellegű kajába gulyáskrémet és pici házi kolbászt vagy szalámit teszek.

Csak kitart február végéig. J

Vicces, mert igazából ezek nem drága dolgok és mégis mennyire magukban hordozzák a magyart.

UI: A magyar szalámikért mindenki odavan. Ezt kéne exportálni és reklámozni, mert biztosan nagy lenne rá a kereslet.
Itt nincs jó szalámi igazán és mikor Dániában voltam, ott sem találtam.


Más.
Ma voltam boltban és a mögöttem lévő nő ELŐRE FŐZŐTT RIZST vett a szupermarketben.
Hát, szerintem az ilyen emberek valahol lélekben picit szegények.
Úgy tűnik, hogy van rá kereslet, mert akkor nem lehetne csomagolva kapni…