A világlátás nagy nevelőiskola; nemesíti a szellemet, tágítja az értelmet és kiirtja az előítéleteket.


2013. január 15., kedd

KésŐk

Mikor otthon voltam, az egyik barátom eljött hozzánk. 2 óra volt megbeszélve. ő 2:10-kor hívott, hogy úton van, csak picit késik, mert kocsival jön.
Mikor Pesten voltam, megbeszéltünk egy közös ebédet egy másik barátommal. Fél egyet beszéltünk meg, ő fél egy után 5 perccel hívott, hogy mindjárt érkezik.
Na Portugáliában ilyen nincs. Itt hajlamosak az emberek a megbeszélt időpont előtt akár 20 perccel lemondani az egészet. Ez főleg akkor szuper, ha te várod őket és csomót készülsz. Aki pedig eljön, az minimum egy órát, de inkább másfelet késik. Ez megint akkor szuper, ha meleg étellel várod őket.

Én a kését csak egy embernek tudom megbocsátani az életben, ő pedig a legjobb barátnőm.

Nos, az egyik ez, hogy miért nem való nekem Portugália. Teljesen más az életstílusom.

Korán kelek, korán fekszem, sokat sportolok, időben érkezem, próbálok egészségesen étkezni, nem enni vacsorát, védem a környezetem, szelektíven gyűjtöm a hulladékot és vagy biciklivel vagy tömegközlekedéssel járok És még sorolhatnám.

Ja és ne nézek szappanoperákat és valóságshowkat sem.