A világlátás nagy nevelőiskola; nemesíti a szellemet, tágítja az értelmet és kiirtja az előítéleteket.


2013. január 7., hétfő

Feltöltődés otthon

Már nagyon kellett ez a hazaút, tele vagyok energiával. Nem hiába, ha a családjával és a barátaival találkozik az ember, az mindig szuper.
Az első három napot Nagybajcson töltöttem a szüleimmel és a testvéremmel. Megkóstolták a portói bort és sokat ettem a kedvenc sütijeimből. Találkoztam a nagyszüleimmel is.
Végre elmentem fodrászhoz és kozmetikushoz is. Itt nagyon drága és nem is igazán bízok meg az új emberekben.
Négy napot töltöttem Pesten, az egyik legjobb barátom kölcsönadta a lakását, így nem kellett napról-napra más helyre cuccolnom. Ezúton is köszönöm azoknak, akik befogadtak volna. :-D
Picit úgy éreztem magam, mintha turista lennék, minden nap rengeteg emberrel találkoztam, elmentem a kedvenc helyeimre.
Barátok nélkül mit sem ér az élet. :-D


Sütizés a Jégbüfében

Fényvillamos

Sütizés és biokávé

Portói borozás

Marxim pizzázás

Forró csoki

Séta a Duna parton