A világlátás nagy nevelőiskola; nemesíti a szellemet, tágítja az értelmet és kiirtja az előítéleteket.


2013. január 27., vasárnap

A biztosító, aki megnyert magának :-)



Írtam még decemberben, hogy el kellett mennem a fogorvoshoz kiszedetni a bölcsességfogamat. Akkor ne írtam le a biztosító nevét, akiknél kötöttem, mert azt gondoltam, ha kiderül az eredmény, majd akkor.
Nos, elfogadták a kérelmemet és visszakapom a kezelés árát euróban.

Még sosem volt semmilyen ügyem a biztosítóval, mindig kötök, de szerencsére eddig nem kellett élnem is a „jogommal”.

Azért ezt a biztosítást választottam, mert viszonylag olcsó, de mégsem a legolcsóbb, a sürgősségi fogászati kezelés benne van. Egy alap biztosításnak jónak tűnik. Mivel 5 hónapra kötöttem, azért ez már elég nagy összeg.

Mikor kiderült a fogproblémám, utána olvastam a teendőknek. Az is szimpatikus volt, hogy érthetően és egyszerűen van leírva mit kell tenni.

A telefonos ügyintéző hölgy is nagyon kedves volt, még vissza is hívott a portugál számomon, hogy ne kerüljön sok pénzbe nekem. Az adatfelvétel egyszerű és gyors volt.
Postán adtam fel a papírokat Karácsony előtt és ár január közepén megkaptam a levelet, hogy elfogadták a kérelmem és 15 napon belül utalják a pénzt.

Mivel ilyen pozitív élményben volt részem, a következő 5 hónapra is náluk fogok kötni.

Egyszerű és gyors ügyintézés, emberi bánásmód.

A biztosító pedig a z Uniqa volt és a TravelHelp Standard biztosításuk. 


Ez itt a reklám helye. 


UI: A bejegyzést nem támogatta senki, ez a saját véleményem és tapasztalatom. ;-)