A világlátás nagy nevelőiskola; nemesíti a szellemet, tágítja az értelmet és kiirtja az előítéleteket.


2012. november 14., szerda

Tudatos vásárlás

A hétvégén a boltban sokkot kaptam. Láttam előre csomagolt ráját. Mivel már kicsi korom óta nagy cápa és rájarajongó vagyok, ez a dolog elég nehezen érintett. Elhatároztam, hogy soha többet nem eszem halat.
Az előre csomagolt dolgok már nem a napi szükséglet kielégítését szolgálják, hanem bizonyos szempontból luxus, hogy akkor is azt ehesd, amit szeretsz, mikor nincs szezonja.
Én megpróbálok mindig idénygyümölcsöket és zöldségeket venni. De mindenki érzékelheti ezt, hogy a téli paradicsom azért nem igazán olyan ízű mint a nyári. Vagy a nyári narancs köszönő viszonyban sincs a télivel.

Azt tanácsolom mindenkinek, hogy gondolja meg, mikor mit eszik. Vásároljunk tudatosan!

Egy kis segítség:
Idénynövények

Parancsoljunk megálljt a túlhalászatnak!

Előre csomagolt polip. Biztos olyan az íze mint a frissen kifogottnak...