A világlátás nagy nevelőiskola; nemesíti a szellemet, tágítja az értelmet és kiirtja az előítéleteket.


2012. november 10., szombat

Hiány



Szerintem minden embernek egyszer az életében minimum félévet kéne élnie más országban. Persze okosan kell megválasztani, hogy hol, de mindenhol meg lehet találni a jó és rossz dolgokat is, de nem mindegy milyen arányban.
Mikor idejöttem az egyik lány mesélte, hogy neki két hónap után kezdtek hiányozni az otthoni emberek, dolgok. Én is kezdem érezni és részben ezért is dolgozom sokat, próbálok utazni és programokat szervezni. Szerencsére a munkatársaim kedvesek és a couchsurfinges barátaim is.
De azért hiányzik a család, a barátok, a bringa, a macskák, Budapest, a házi sör a Fahéjban, az egyetem,a mérőhelyem, a cápás kép a falon, a túl meleg távfűtéses szobám, a sajtoltó, a kirándulások, a házi bulik nálam,a viceházmester, az átmulatott éjszakák, a koncertek, a ZP, a kobuci, a Kobuci kert, a Margit-szigeti futás, a telekocsi, a 23 colos monitorom, a zenék a gépemről, a filmek a gépemről, a lepény a Marximban, a Becherovka Ászokkal, a Zubrowka almalével, a Garzon Café, az Instant, az 5 percenként járó BKV, a balatoni nyaralás…

Minden nap gondolok rátok.
 
Remélem én is hiányzom valaki(k)nek és gondolnak rám.