A világlátás nagy nevelőiskola; nemesíti a szellemet, tágítja az értelmet és kiirtja az előítéleteket.


2012. november 1., csütörtök

Statisztika (Hard work)

Ma lemértem elég sok dolog sebességét, amit csinálok.

A mobil fázis elkészítése (vegyszerek kimérése, pH beállítás pH mérő kalibrálással együtt stb.)-1 óra
1 liter mobil fázis leszűrése, gáztalanítása-1 óra
Minták kimérése a mérlegen- egy minta kb 3 perc, attól függ, hogy mennyire könnyű kiszedni a fiolából
Egy minta homogenizálása kb 15 perc
A minták centrifugálása 10 perc
Egy minta analízise- 8 perc

Ma 12 mintát készítettem elő, 22-t injektáltam be és készítettem másfél liter mobil fázist.
17:39-kor injektáltam először és 20:43-kor injektáltam be az utolsót és nem tartottam közte szüntetet, csak néha, ha kielemeztünk egyet-kettőt jobban.

A kérdés hát :-)
Hánykor mentem ma haza?