A világlátás nagy nevelőiskola; nemesíti a szellemet, tágítja az értelmet és kiirtja az előítéleteket.


2012. november 15., csütörtök

Hogyan ne süssünk gesztenyét

A gesztenye finom nyersen és sülve is. Otthon én eddig csak püré formájában fogyasztottam, de mivel itt minden sarkon áll egy gesztenyeárus néni, gondoltam megkóstolom.
A munkahelyen már megkínáltak vele és ízlett. Ma felbátorodtam és vettem a boltban, mert egyszerű megsütni. Hát, annyira nem.
Vagyis már tudom, hogy jó nagy lyukat kell rá vágni, különben szétdurran pont akkor,  amikor a sütőt nyitjuk ki.
Ha nem forgatjuk meg néha, mert közben mást csinálunk (esetemben skypolok a szüleimmel), akkor megég. De csúnyán.
Azért így is ehető lett a nem megégett fele és mivel tapasztalati úton tanulok, így a következő már jobb lesz.
Viva sült gesztenye! :-D
Itt irulnak-pirulnak a srácok.