A világlátás nagy nevelőiskola; nemesíti a szellemet, tágítja az értelmet és kiirtja az előítéleteket.


2012. november 12., hétfő

Furi vagyok



Első alkalommal 10 percet álltam a liszt és a cukor előtt, hogy vajon melyik-melyik
Mindig pontosan érkezem, pedig minimum fél órát kéne késnem
Túlságosan rendezem az életem, már egy héttel előre tudom, hogy mit fogok csinálni
Nem vettem észre, hogy koffeinmentes kávét vettem, csak mikor már elfogyott
Őrült vagyok, mert nem eszem vacsorát.
Joghurtot gyártok
Fázom. Pedig elvileg Magyarországon hidegebb van. (Kaptam kölcsön ma olajradiátort).
Mindig eltévedek és ezért néha másfél órát kell gyalogolnom.
Nekem furi, hogy a buli hajnal 3-4-kor kezdődik
Couchsurfingelek.
Sapkában és kesztyűben járok már most, míg mások rövid naciban.
Igyekszem minden este futni.
Vasárnap is bemegyek dolgozni, ami főleg az Internet és a meleg miatt van.
Termoszban viszem a teát, bojkottálom a palackos vizet a laborban.