A világlátás nagy nevelőiskola; nemesíti a szellemet, tágítja az értelmet és kiirtja az előítéleteket.


2012. november 11., vasárnap

Szuper hétvégének ígérkezik



Két hét múlva megyek Madeirára. Most azon gondolkozom, hogy mivel reggel 5-re kell kint lennem a reptéren, egy nappal előbb elmegyek és kicsit megnézem Lisszabont, majd a reptéren éjszakázom. Vasárnap délelőtt jövök vissza és már meg is vettem a jegyem az Óceanáriumba. Ma láttam, hogy két kedvenc zenekarom is aznap lép fel, úgyhogy még a koncertjükre is elmegyek, mivel úgyis Lisszabonban vagyok. Írtam a dobos srácnak, mert még nyáron bejelölt facebookon. Nem tudom miért, mert nem ismerjük egymás, de jófejnek tűnik. És jó zenét játszanak. Remélem begyűjtök tőle autogramot. :-D
Tartalmas és kevés alvásos hétvége lesz. Azt még nem tudom, hogy éjjel jöjjek-e vissza, mert az utolsó busz éjfélkor indul, vagy másnap délelőtt, de akkor találnom kell egy hostot, aki hajlandó éjjel beengedni. 
A madeirai vendéglátómmal sokat levelezek, már nagyon várja, hogy főzzek neki valami magyarosat. A másikuk is válaszolt, akinek küldtem requestet, remélem vele is tudok majd találkozni.