A világlátás nagy nevelőiskola; nemesíti a szellemet, tágítja az értelmet és kiirtja az előítéleteket.


2012. november 18., vasárnap

Pörgős napok

Jövő héten megyek Lisszabonba és Madeirára.
Couchsurfingen keresgettem és csütörtökön két emberrel is beszéltem meg találkozót. Délben egy angol aktivistával fogunk ebédelni egy vega étteremben. Az állatok jólétéért harcol. Nagyon szeretnék vele találkozni, mert bár állatokkal kísérletezem, mégis nagy harcos vagyok abban, hogy minél jobb körülményeket, bánásmódot és lehetőleg helyettesítő módokat találjunk.
Este egy magyar sráccal fogunk talizni, akivel magyar táncházba megyünk. Ő is benne van a szervezők között. Kicsi a világ, magyar táncokat fogok tanulni Portugáliában. Azt hiszem, ha nem lennék tagja a couchsurfingnek, sok dologból kimaradnék.
Pénteken reggel indul a gépem, még nem tudom, hogy egyből vagy csak este fogok találkozni a tengerbiológus hostommal, de már nagyon várom. Mondhatni ez éltet. :-D Még egy másik lánnyal is beszéltem meg találkozót, ő tud magyarul és kíváncsi vagyok, hogy miért. Lehet, hogy vele nem tudok majd összefutni sajnos.
Vasárnap reggel jövök vissza. Megbeszéltem egy talit egy portugál mérnök fiúval is. Sajnos nem érdekli sem a koncert, sem az óceanárium, de talán ebédre összefutok vele.
Remélem hogy jobb tapasztalatai lesznek a mostani CS-tagokkal és nem fognak eltűnni mint a portói srác. Szerencse, hogy tudtam a barátaimnál aludni végül.