A világlátás nagy nevelőiskola; nemesíti a szellemet, tágítja az értelmet és kiirtja az előítéleteket.


2012. november 13., kedd

Coimbra Egyetem-Pólo III.

Ma nagy nehezen eljutottam a Pólo III-ra, mivel alá kellett iratnom egy papírt, mert ráms zóltak az Erasmus irodából, hogy miért nem regisztráltam.
Persze az albiból mentem busszal és nem szálltam le a jó helyen, így feleslegesen utaztam 1 órát, mert a munkahelynél kötöttem ki. Nagyon-nagyon mérges voltam, lepakoltam a kaját meg a gépet és visszamentem egy másik busszal, remélve, hogy most már megtalálom. Béna vagyok, na...
Kellemes meglepetés ért, mert mindkét épületben a portás beszélt angolul és még ismerte is azt a hölgyet, akit kerestem. Ő is nagyon kedves volt, igazi portugál szépség. Nem csoda, hogy megjegyzik a férfiak. :-D
Fotóztam párat ott. Ez a legújabb épülete a Campusnak, itt van az Orvosi Kar egy része, a Gyógyszerész és egy Kutató-, és fejlesztőrészleg. Nem messze tőle van az Egyetemi Kórház is.
A Kórház

Gyógyszerész Kar

Orvosi Kar

Pálmafa termése