A világlátás nagy nevelőiskola; nemesíti a szellemet, tágítja az értelmet és kiirtja az előítéleteket.


2012. november 17., szombat

Első buliélményem

Tegnap megbeszéltük a brazil lányokkal, hogy elmegyünk végre bulizni.Ezt azért nehéz kivitelezni, mert  általában hétvégente valamelyikünk mindig dolgozik vagy utazunk valahová. Itt péntek a nagy partinap, ekkor hazamennek az egyetemisták és előbújnak az itteni idősebb (25-50) fiúk. Elég nehéz nekünk alkalmazkodni ahhoz, hogy éjjel 2 után kell elindulni. Mivel mindegyikünk korán fekvő és korán kelő. Én megpróbáltam a buli előtt aludni egy picit, de nem sikerült. Fél 11-re mentem át az egyik lányhoz, ő még nagyban készülődött. Nekem nem igazán volt mit, mert nincs itt bulis ruhám, amit sürgősen orvosolni kell, mert polár pulcsiban azért ciki menni. Mindegyikünk nagyon dögösen nézett ki, de főleg ők. :-D Lassan megérkeztek a többiek is, borozunk, brazil zenét hallgattunk és beszélgettünk. Gyalog indultunk el. Az NB Coimbra bár volt az eredeti cél, az egy menő diszkó, de végül az Académica rögbi klubban kötöttünk ki. Nagyon helyes fiúk volt, akik aztán sajnos elillantak valahová, de a zene miatt maradtunk. A korosztályunk menő slágerei voltak, legalábbis mikor még tini voltam, főleg rock és pop. A korosztály elég vegyes volt, sok 40-50 körüli pasi volt.
A vicces, hogy itt a lányoknak kell kezdeményezni, mert a fiúk csak "bámulnak", de oda nem jönnének. De mi csak felmértük a terepet.
A hely egyébként két szintes, alig vannak székek és kicsi a tánctér. Általában csak állnak az emberek és isszák a sört, amit műanyag pohárban adnak. Beszélgetni elég nehéz, mert hangos a zene. A felső szint ugyanilyen, de ott kevesebb az ember. Lehet bent cigizni, de a többség kimegy az utcára. Egy pohár sör 2 eurónál kevesebb és nagyon erős.
Jó volt kimozdulni, reggel 6-ra érem haza és ma kb egész nap aludtam. Elég nehezen bírom én az éjszakázást, de azért párszor majd el szeretnék menni.
Jövő héten meglátom milyen egy koncert, ugyanis ha már úgy is Lisszabonban leszek, vettem jegyet a Seether és Heavens's Basement koncertre.
Rock'n roll.

Partizánkodás.