A világlátás nagy nevelőiskola; nemesíti a szellemet, tágítja az értelmet és kiirtja az előítéleteket.


2012. szeptember 21., péntek

Pénteki előadás

Minden pénteken van Journal Club, ahol vagy egy cikket vagy a munkáját prezentálja valaki. Már a hét elején megbeszéltük, hogy én is fogok előadást tartani. Pont a csoportvezető, Rodrigo nem volt itt, de így is azért izgultam.
A héten sokat szöszöltem az előadással, sok ábra lett benne, mivel nem ismerik itt ezt az enzimet.
9-kor kezdődik, ami elég fura nekem, mivel az MSc-s hallgatók és a labornánsok jönnek csak be, mindenki 10-11 felé érkezik. Én voltam az első, kb 10 percig tartott a prezentációm és a végén kérdeztek párat. A jó, hogy az egyik ember ismer itt olyat, aki foglalkozott ezzel az enzimcsoporttal. Remélem jövő héten már elkezdhetem tanulni a dolgokat, addig meg olvasgatok cikkeket.
Belegondolva ez volt az első angol ppt-s előadásom, bár konferenciákon már kellett a poszternél mutogatni de azért az kicsit másabb. Persze beszélhettem volna többet, de nem vagyok a szavak embere ilyenkor és röviden, lényere törően beszélek. Ami persze nem mindig jó. Na mindegy, túléltem.
Most ebéd után beszélek Angeloval, vele fogok dolgozni főleg.
Más. Ma reggel jöttünk kocsival és dugóba keveredtünk. Ami kb 5 perc volt, de itt annak számít.
Tegnap este átmentem Videoton meccset nézni, sajnos nem hoztam szerencsét...
Az idő kicsit hűvösebb lett, de szerintem olyan 23 fk körül lehet.
Holnap lehet, hogy elmegyek Fiqueira Da Fozba vonattal az óceánhoz. Még nem tudom, mert nem néztem még utána, hogy miket érdemes megnézni, így lehet jövő héten fogok.
Vonattal egy óra és kb 4 euró a retúrjegy.