A világlátás nagy nevelőiskola; nemesíti a szellemet, tágítja az értelmet és kiirtja az előítéleteket.


2012. szeptember 23., vasárnap

Hogyan telik egy átlagos napom

Reggel fél 8-kor kelek fel, gyorsan megreggelizem és 8:20 körül indulok a lakótársammal az egyetemre. Ilyen korán még nem szokott bent lenni nagyon senki, de nekem jó, hogy elvisz.
Most tanulom a technikát és cikkeket olvasgatok főleg ezzel kapcsolatban.
Délben ebédelek. Van egy szoba, ahol lehet enni, de én eddig mindig elmentem valahová kiülni. Amíg jó az idő, addig simán lehet.
Délután vagy 5 felé eljövök a lakótársammal vagy ha tovább bent maradok, akkor gyalogolni szoktam Kétféle útvonal közül lehet választani, az egyik meredekebb és a börtön mellett jön, a másik nem olyan meredek és a beásárlóközpont mellett jön. Attól függ, hogy megyek-e boltba, választom a megfelelőt.
A Jumbo nevű boltba járok itt, ez az Auchan amúgy. Majd készítek képet a halaspultról, mert iszonyatosan jól néz ki.
Mikor hazajövök, akkor elkészítem a másnapi ebédet. Nem eszem vacsorát.
Ha van erőm, elmegyek futni.
Esténként amúgy tanulom a portugál szavakat, találtam pár nagyon jó online oldalt, ahol ki is ejtik őket.
Olyan fél 12-12 fekszem le. Aki ismer, az tudja, hogy nálam ez csoda, mert alapjában véve már 10-kor aludni szoktam.
Furi szokás itt, hogy éjjel ürítik a szemeteskukákat, szóval még éjfélkor is zajonanak.