A világlátás nagy nevelőiskola; nemesíti a szellemet, tágítja az értelmet és kiirtja az előítéleteket.


2012. szeptember 29., szombat

Városnézés képekben


Coimbrának speciális mikroklímája van, így jól megférnek itt a trópusi és nem trópusi növények is.

Ez egy szép erkély, van belőle jópár.

A fátimai Szűz Mária jelenések emlékére készült.

Parque de Santa Cruz



Erről döntse el mindenki, hogy szép vagy sem.

Kinek mit jelent...

Macskakő

Szép templom, belülről is.

Ötletes virágláda.


A Santa Clara híd

Első világháborús emlékmű

Igazából a mai városnézésem az én hibámból (mivel nem néztem a térképet, hanem csak mentem) nem úgy sikerült, ahogy szerettem volna, mert a nevezetességeket nem igazán láttam. De azért szép helyeken voltam.
Azt sajnálom, hogy a halpiacra nem értem oda időben, mert biztos sok izgi dolgot láttam volna.